سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
1

حوزه/ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران تصریح کرد: باید شرایطی فراهم کنیم که اشتغالزایی و کارآفرینی به فرهنگی رایج در کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، علی باقری طی سخنانی در جلسه شورای اداری تعاون با اشاره به لزوم رفع موانع موجود بر سر راه کارآفرینی در جامعه ابراز داشت: در حوزه اشتغال باید از ظرفیت مراکز مشاوره کارآفرینی و کاریابی‌ها به نفع مردم به درستی استفاده شود.

وی همچنین با اشاره به این که جستجوی شغل ظرفیت بزرگی است که باید کارجویان و کارفرمایان برای ثبت‌نام در آن اقدام کنند، افزود: در بحث مشاغل خانگی با توجه به رشد کم سابقه اعتبارات مربوط به آن نیازمند ایجاد بازار فروش هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران یادآور شد: درصدد هستیم مکان بازارهایی در شهرستان‌ها برای این دست از محصولات ایجاد کنیم که اتفاقات خوبی در حال انجام است.

باقری با اشاره به اینکه عملکرد بسیار خوبی در چند سال گذشته توسط این اداره کل ثبت شده است که حاصل تلاش همه همکاران است، گفت: وضعیت ارائه خدمت به مردم شریف استان باید هر روز پیشرفت داشته باشد.

وی با بیان این که در حوزه‌های اشتغال، روابط کار، بازرسی کار، تعاون و اجتماعی از برترین‌های کشور هستیم، از رتبه برتر کشوری تحقق اشتغال و همچنین رتبه اول جذب منابع اعتباری تبصره ۱۸ قانون بودجه خبر داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بر ضرورت تعیین‌تکلیف تعاونی‌های غیرفعال در استان تاکید کرد و افزود: جذب منابع اعتباری برای بخش تعاون باید حداکثری باشد.

باقری با بیان این که تعاونی‌ها برای استفاده از تسهیلات باید در سامانه جامع هوشمند تعاون کشور ثبت‌نام کنند، خاطرنشان کرد: در بحث تعاونی‌های سهام عدالت نظارت قانونی و مستمر صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha